Fotograficzne podsumowanie roku 2014! | Photographic summary of 2014!


 Witajcie Kochani! 



Długo zastanawiałam się nad stworzeniem tego posta. Przeglądając większość blogów o tematyce fotograficznej, chcąc nie chcąc trafiałam na właśnie tego typu posty, a dokładnie na podsumowanie roku i dokonań fotograficznych.



Wtedy patrzyłam na te wszystkie zdjęcia i zazdrościłam, że udało się tym osobom stworzyć aż tyle sesji...ale przecież zazdrość to nie godne pochlebstwa uczucie, więc zaczęłam przeglądać moje archiwum ze zdjęciami i doszłam do wniosku, że wcale tak mało tych sesji nie zrobiłam ;) A nawet, jak na tak pokręcony rok, stworzyłam ich wystarczająco wiele by być w pełni zadowolona z roku 2014 :)


 Zapraszam do powspominania razem ze mną tego co się działo przed moim obiektywem w ciągu 2014 roku :*










Omińmy styczeń - wtedy Studniówka i szaleństwo zakupów przysłaniało mi świat, dlatego
zdjęć nie zrobiłam :D


Ale za to cofnijmy się aż do lutego, hoho, kiedy to było, pamiętacie? ;)
Wtedy zrobiłam sesję pięknej Dorocie na dodatek w jej kuchni, uwielbiam tą sesję, jest pełna elegancji i zupełnie taka jak sobie ją wymarzyłam. Patrząc na te zdjęcia aż się dziwię, że było to tak dawno...


Model: Dorota Fibic

***

Później miałam dłuuuugi czas przerwy, a to wszystko przez maturę. Pamiętajcie matura to złooo! Zabija werwę do pracy, do hobby, nie dajcie się. Przynajmniej ja nie wspominam zbyt dobrze tego czasu wiecznej nauki.

***

Ale na szczęście nadszedł czerwiec i mogłam zrobić pierwszą w moim życiu sesję takiej małej kruszynce! Nie powiem, jak na mój pierwszy raz jestem zadowolona z tej sesji, choć łatwo takiego roześmianego zdjęcia zrobić nie było, uwierzcie mi na słowo ;) Na zdjęciu modeluje mi ślicznotka Paulinka :)




Model: Paulina Palarz

Na początku czerwca wyremontowałam sobie moje "studio" i oczywiście musiałam od razu przetestować na mojej niezadownej modelce Klaudii ;)



Później też w czerwcu (ach, cóż za obfity miesiąc) zrobiłam taką sesję jaką sobie wymarzyłam! Chciałam liściową spódnicę to miałam. Pominę fakt, że męczyłam się nad nią chyba z 2h, a później i tak zaczęła się rozsypywać na modelce. Na ważne okazje takiej stylizacji nie polecam ;)
 


Model: Wiktoria Pajdzińska


W czerwcu zrobiłam też sesję w lesie, lekko hippie. Atmosfera była bardzo przyjemna. Zakłócały ją tylko brzęczące komary, a o skutkach droczenia się z tymi bestiami lepiej nie wspominam. Do dziś bolą mnie nogi od bąbli. Dziękuję Paulinie za wtrwałość w ferworze walki ;)

Model: Paulina Rybaczyk


Jakoś w lipcu zrobiłyśmy z Ewką sesję a'la słowiańską. Chwała Ewce, która jakimś cudem zmieściła się w śląski strój mojej babci, w którym ta występowała mając 10 lat. Dopełnieniem stylizacji i wisieńką wręcz na torcie był wianek, który pożyczyła nam mama Ewki, dziękujemy <3

Model: Ewelina Rusin


W lipcu miałam też okazję zrobić sesję dziecięcom :)

Model: Marcelina Chrobok

I znowu Klaudia, która padła ofiarą mojej bujnej wyobraźni. Dziękuję, że mogłam zrealizować tą sesję i pozwoliłaś ją udostępnić. Człowiek - lampa ;)

Model: Klaudia Wieczorek

SIERPIEŃ

Udało nam się podczas tej sesji oszukać deszcz wraz z Wiktorią, pamiętasz? ;)


Model: Wiktoria Draga


Kto powiedział, że lampki choinkowe nie mogą wisieć na drzwku w środku lata? ;)


Model: Klaudia Wieczorek

W październiku tak nam pogoda dopisywała, że Kasia mogła spokojnie wskoczyć w letnią sukienkę.







Model: Kasia Matysik
Models: Julia Tomiczek and Martyna Otrząsek



Model: Patrycja Jeziorowska

A w GRUDNIU zrobiłam sesję dla sklepu z ręcznie szytymi muszkami
Muszka Nie Siada



Model: Ala Kostelecka

Możesz kupić muszkę tutaj | You can buy bowtie here:  Muszka Nie Siada

__________________________
Mam dla Was też bonus. Te sesje jeszcze nie były nigdzie publikowane i wrzucam je tutaj dla Was nieobrobione. Komputer płatał mi figle i popsuł się, więc nie miałam okazji obrobić tych zdjęć jeszcze, ale wszystko nadrobię.
Ale tak dla formalności te sesje odbyły się jeszcze w 2014 roku! :)



Model: Agnieszka Więcko



I selfie też musi być :D


Zrobił kochany Robert :*


To też nie było jeszcze publikowane bo jest w wersji roboczej jak na razie, ale dziękuję za pomoc w wykonaniu Klaudii :*

I takie tam ze stycznia 2014 ;)


Dziękuję, że jesteście i motywujecie mnie do dalszego działania, poza Wami nic więcej mi nie potrzeba w 2015 roku :*

12 komentarzy :

  1. najpiękniejsza według mnie to ta z lampkami w lecie! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* jednak lampki nadaja magii nawet w lecie :)

      Usuń
  2. What beautiful photos!! :)

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne fotografie :)
    Najbardziej spodobało mi się zdjęcie dziewczyny w kapeluszu i szarym płaszczu oraz zdjęcia małej Paulinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful pics
    happi w.e.
    xx
    simone
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for sharing these stunning pix, Sandina! Happy 2015 to you & may you have a wonderful new year, dear! Well, I'm back in action & resuming my blog hopping now. So glad to be back blogging ^_^
    Luxury Haven

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe sesje, mam nadzieję, że 2015 będzie jeszcze bardziej bogaty w Twoje zdjęcia! :) pytanie techniczne: jaki masz aparat? Zastanawiam się nad kupnem nowego i nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci! :* Aparat to Nikon D5000, ale z tego co wiem to już go nie produkują, ale za to wyszedł bodajże zamiennik D5200 chyba ;) Szczerze mówiąc nie miałam jeszcze sytuacji, aby te warunki techniczne mojego D5000 mi nie wystarczały ;) Gdy go kupowałam to był w przestępnej cenie, bo jest to taki aparat pośredni między typowo profesjonalnymi, a amatorskimi :) Ale nigdy mnie nie zawiódł, tylko jedyny minus to to, że body nie ma w sobie sinika i trzeba kupować obiektywy z silnikiem, które są ciut droższe od zwykłych, ale poza tym jestem bardzo zadowolona :) Tym bardziej, że nie zmieniałam tego body już od 6 lat ;) Więc polecam :)

      Usuń
  8. bardzo ładne zdjęcia
    http://natalia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.