30dniowa kuracja z Hairvity na piękne włosy - CZAS START!


Przełom jesień/zima to okres w którym moje włosy wypadają jak szalone. Z racji, że są długie to wydaje mi się, że wypada ich jeszcze więcej niż w rzeczywistości i mam straszną wizję, że jestem na dobrej drodze, by zostać łysa.


Taki problem ma pewnie niejedna z nas, jak sobie wtedy radzicie? Ja tym razem sięgnęłam po suplement diety w tabletkach Hairvity opierający się na kolagenie. Słyszałam o nim wiele dobrego i mam nadzieję, że taka też będzie moja opinia po miesięcznej kuracji - na tyle starcza jedno pudełko, w którym jest 60 tabletek do zażywania 2 razy dziennie. Mam nadzieję, że moje włosy dostaną zdrowego kopa, zaczną lśnić i trochę urosną :) Ale to zobaczymy i wszystko opiszę w recenzji. Zrobię też zdjęcia przed i po kuracji :) To chyba na tyle w tym temacie, miłego dnia :*


6 komentarzy :

  1. Ciekawa jestem efektów kuracji - mi także taka przydałaby się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, brzmi dobrze - jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę o nich słyszałam. Ciągle zastanawiam się nad zakupem :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojojoj dawno nie zażywałam żadnych witamin.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten suplement i bardzo fajnie się u mnie sprawdził, jeden z lepszych jaki stosowałam, serio :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.