Sporty Saturday


Hej Kochani! :* Ten post nie oznacza, że jakoś bardzo polubiłam się ze sportem, po prostu nie mogę się oprzeć tym wszystkim ubraniom do ćwiczeń, które są tak fantastyczne :D A tak serio to zabrałam się za regularne ćwiczenie, bo przemiana materii u mnie już nie ta... <smuteczek> :( Staram się ćwiczyć jogę lub aerobik co najmniej dwa razy w tygodniu: zwykle w czwartki i soboty, bo wtedy mam najwięcej czasu :)  Ale w tych całych ćwiczeniach najlepiej ćwiczy mi się robienie selfie jak widać hahaha :D Co robicie, aby mieć idealną sylwetkę? :*




|| Hi Sweeties ! :* This post doesn't mean that I really liked the sport, I simply can not resist all the clothes for exercises that are fantastic <3 But seriously, I've started exercise regularly, because my metabolism isn't the same like few years ago ... <sad face> :( I try to practice yoga or aerobics at least twice a week: Thursdays and Saturdays usual, because then I have the most time :) But the whole exercise I best practices taking selfies after exercise as you can see hahaha :D What do you do to have a perfect figure? :*











Top: C&A

 Legginsy | Leggings: ZAFUL



5 komentarzy :

  1. świetna figura :) Takie wygibasy też są dobre :D A strój fantastyczny, aż chce się ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uprawiam sport w weekend. Zakładam koszulkę rowerową i idę jeździć. Aktywność fizyczna jest bardzo ważna i trzeba być w tym regularnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uprawiam sport w weekend. Zakładam koszulkę rowerową i idę jeździć. Aktywność fizyczna jest bardzo ważna i trzeba być w tym regularnym.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.