Sunkissed


Hejka! :* Jak Wam mijają pierwsze dni lata? Ja wykorzystuję je na 100%. Odpaliliśmy basenik i siedzimy w nim całe dnie póki dopisuje pogoda :) Dopóki dopisuje...czyli tak do godziny 18:00 a potem ochłodzenie i burza - norma hahaha :D 

Stąd moja stylizacja! Na chłodniejszy wieczór proponuję przewiewną koszulę z rękawem 3/4 ze sklepu Shein.com - uwielbiam te wszystkie tropikalne wzory i aplikacje z frędzlami <3 Jeśli byłoby naprawdę chłodno to można założyć jeszcze narzutkę w kolorze zgniłej zieleni z Zaful.com. Znów skupiłam się na wyjątkowych dodatkach, więc dobrałam do całości torebkę z haftami i sportowym paskiem z Rosegal.com oraz czarne boho klapki na kotrunie także z haftami. Mój nr 1 w szafie na lato, prosto ze sklepu Renee.pl Na nadgarstu nie mogło zabraknąć mojego must have, czyli zegarka z fazami księżyca od Henry London. CO SĄDZICIE O TYM POŁĄCZENIU? :*


|| English edit soon...

















Zegarek | Rose colored watch: Henry London


Klapki | Shoes: 




CHECK ALSO: wood trench coat :)

8 komentarzy :

  1. U mnie dziś pochmurno, ale czekam na upały które zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta bluzka jest po prostu boska.. :D nie do znalezienia w normalnych sieciowkach!
    pozdrawiam!
    fashiolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta stylizacja mega podkreśla Twoją urodę, podoba mi się! Świetnie wyglądasz:)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Masz wyjątkowo oryginalną urodę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjecia kochana jak z okladki!! :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.