Smart clothes || Elegancko


Hej! :* Miałam takie ambitne plany na zdjęcia w plenerze, ale pogoda dała mi do zrozumienia że to ona tutaj rządzi, buu :( U WAS TEŻ TAK WIEJE I LEJE?! Zostało mi sfocenie stylizacji w domu, ale chyba też wyszło całkiem nieźle, bo biała ściana zawsze dobrze spisuje się przy eleganckich stylizacjach ❤

Dziś mam na sobie szarą bluzkę z czarnymi aplikacjami na rękawach oraz czarną spódnicę z wygodnego materiału marki Kaskada. Zdążyłyście już tą markę u mnie poznać. Kaskada tworzy eleganckie ubrania o wygodnym kroju, które perfekcyjnie leżą na bardziej krągłych, kobiecych sylwetkach ❤ Dzisiejszy zestaw połączyłam z elegancką marynarką, dzięki czemu całość spisze się do pracy w biurze lub inną specjalną okazję :) Podoba Wam się? :*


Hi! :* I had such ambitious plans for photos in the open air, but the weather has made me understand that it is who rules here, buu :( I've taken photos of styling at home, but probably also came out pretty good, because the white wall is always well done with elegant styling.

Today I am wearing a gray blouse with black appliqués on sleeves and a black skirt from Kaskada shop. Kaskada brand creates elegant clothes with a comfortable cut that perfectly fits on feminine body ❤ Today I set up a combination with a smart jacket, so you can wear it to work in the office or other special occasion :) Do you like it? :*


 Bluzka i spódnica | Blouse&skirt: KASKADA
Torebka | Handbag: Zaful






3 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.