Vichy


Krata Vichy jest już z nami od kilku sezonów. Przeszła nawet małą ewolucję, bo kiedyś najczęściej spotykana na długich spódnicach z koła (takie jak nosiły nasze babcie :)) - w tej formie krata mnie nie przekonywała, bo wydawała mi się staromodna fest... Teraz częściej kratę Vichy spotkamy na luźniejszych bluzkach z bufiastymi rękawami, mini spódniczkach i trenczach! Jak widzicie właśnie dziś mam na sobie trencz w tym wzorze. Znalazłam go na stronie NAKD.com i od razu skradł mi serce! Uwielbiam go ❤ Spodnie z niepozornym napisem (ale dającym do myślenia hihi :D) też są z NAKD. Do tego t-shirt marki Levi's z oldschoolowym logo ze sklepu Americanoutlet.pl PODOBA WAM SIĘ? Ja się mega dobrze czuję w takim wydaniu ❤


|| Vichy has been with us for several seasons. It even went through a little evolution, because it was used to be the most common on long skirts from the wheel (like our grandmothers :)) - in this form the grille did not convince me, because it seemed to me an old-fashioned ... Now more often Vichy pattern  wewill meet on loose blouses with puffy sleeves, mini skirts and trench coats! As you can see today I am wearing a trench coat in this pattern. I found it on NAKD.com and immediately stole my heart! I love it ❤ Jeans with inconspicuous text (but giving a thought to lol :D) are also from NAKD. To it I'm wearing this Levi's t-shirt with the oldschool logo - it's from Americanoutlet.pl shop. I feel good in this outfit ❤

Spodnie i płaszcz | Denim & coat: NAKD.com
T-shirt Levis: American Outlet
Zegarek | Watch: Henry London
Torebka | Handbag: ZAFUL











Na hasło " SANDINA10 " otrzymacie 30% rabatu na zakupy w sklepie online Americanoutlet.pl

Prześlij komentarz

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.