Roses and striped blouse || Róże i bluzka w paski


Hej Słodziaki! :* Co tam u Was? :* U mnie jakoś leci... bojowo nastawiam się do szeregu kolosów i sesji na uczelni. Bleeee... Do tego uparłam się, że elegancka bluzka w paski z Shein którą mam na sobie najlepiej pasuje do mini spódniczki z pięknym haftem. Zostało mi zrobić zdjęcia na białej ścianie, bo mini raczej nie jest zbyt zimowa by wyparzyć w niej na podwórko :D Spokojnie, bluzka ta pasuje też przegenialnie do jeansów z wysokim stanem - sprawdziłam ❤ Ale jak kobita się uprze, że  z czymś coś wygląda lepiej to wygląda haha :D Pozdrowionka :*

Hey Sweeties! :* How are you? :* I'm ok... I'm fighting a lot of exams at my university. Bleeee... For this I insisted that the elegant striped blouse from Shein which I wear best suits the mini skirt with beautiful embroidery. I have to take pictures on the white wall, because the mini skirt doesn't match too much for winter outsite :D Relax, this blouse also fits high-waisted jeans - I checked ❤ But as a woman will say that something looks than it looks better with skirt! :D Kisses! :* 


Prześlij komentarz

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.